FacebookTwitter

FAQ

Kakšne prihranke lahko dosežemo v našem podjetju z uvedbo IP telefonije?

 

Odgovor:

V vsakem primeru lahko s prehodom iz analogne oziroma ISDN telefonske storitve prihranite od 30 do 70%. To je seveda odvisno od števila uporabnikov, vaše narave dela ter seveda od vaših želj po funkcionalni nadgradnji telefonske storitve v vašem podjetju. Dejstvo je, da že z implementacijo osnovnega IP telefonskega servisa pridobite veliko več funkcionalnosti, kot ste jih bili deležni s staro tehnologijo.

 

Na kakšen način z uvedbo IP telefonije dosežemo velike prihranke?

 

Odgovor:

Prihranke lahko dosežete zaradi več razlogov:

  •  nižje naročnine

Že pri najemu IP centrex storitve so naročnine nižje kot pri najemu starega ISDN ali analognega telefonskega priključka.

V primeru lastne IP PBX centrale so naročnine precej nižje, saj operaterju plačujete le za količino hkratnih govornih kanalov. Torej na primer, če vas je v podjetju 30 telefonskih uporabnikov, potrebujete v povprečju le 1/5 hkratnih govornih vez, saj uporabniki ne koristijo telefon nenehno. To v tem primeru pomeni, da operaterju plačate le naročnino za 6 govornih kanalov, kar je občutno manj kot naročnine za 30 uporabnikov.

  •  nižje cene domačih in tujih klicev

Cene IP klicev so pri večino operaterjih nižje kot za ISDN ali analogne klice. Prihranki na klicih so v povprečju nižje za 50%, še precej večji prihranki se dosegajo pri klicih v tuje države.

  •  brezplačni interni klici

IP interni klic sodelavcev je brezplačen. To v vsakem primeru drži v primeru, da imate v vašem podjetju lastno IP PBX centralo, večina operaterjev vam to omogoči tudi pri najemu IP Centrex storitve.

  • brezplačni klici na telefonskega številke vašega operaterja

Večina operaterjev stranki nudi brezplačne klice na številke njihovega omrežja. Zaradi tega dejstva so lahko prihranki prav tako različno visoki, seveda odvisno od same narave dela in strank.

Bodite pozorni, saj vsi operaterji tega ne nudijo svojim strankam.

  • sekundni obračunski interval v primerjavi s minutnim

Velike prihranke dosežete lahko tudi zaradi spremenjenega obračunskega intervala.

Določeni operaterji vam nudijo sekundni obračunski interval in ta je seveda najbolj optimalen za vas. Zakaj?

V primeru nekaj sekundnega pogovora bo cena ISDN ali analognega klica obračunana z obračunskim intervalom 1 minuta. To pomeni, da boste za ta klic plačali po ceniku za 1 minuto pogovora. IP klic pa je lahko obračunan na podlagi točno porabljenih sekund, kar pri določeni naravi dela (klicni center) prinaša občutne prihranke.

Bodite pozorni pri izbiri operaterja, saj vsi ne omogočajo sekundnega intervala za IP klic.

  • oddaljene pisarne

Vaše oddaljene pisarne lahko povežete v skupno omrežje in klici se izvajajo brezplačno. Ta oddaljena pisarna je lahko tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Predstavljajte si primer, da imate pisarno v Srbiji. Klici med državama so precej dragi in vaša interna govorna  komunikacija je pogoj za dobro vodenje oddaljene pisarne. S pomočjo IP PBX centrale lahko ti lokaciji povežete in izvajajo se interni brezplačni klici. Še več, iz oddaljene pisarne v Srbiji lahko izvajate klice v Slovenijo po ceniku za interne klice - kot bi sedeli in klicali iz glavne enote v Sloveniji.

  • oddaljeni uporabniki, pametni telefoniji

Vaši zaposleni na službeni poti v tujini ali doma lahko na pametnem telefonu, tablici ali računalniku s pisarno komunicirajo brezplačno. Prav tako lahko na primer iz oddaljene lokacije kličejo v ostala slovenska omrežja po lokalnih cenah - kot bi sedeli na svoji delovni mizi in koristili svoj telefon. Za to je potrebna le povezava do interneta, s pomočjo katere se lahko pametni telefon, tablica ali računalnik na varen način poveže do vaše lastne IP PBX centrale.

 

 

Katere so prednosti IP PBX sistema v primerjavi z IP centreks storitvami?

 

Odgovor:

Prednosti so naslednje:

  • Pri IP Centreksu se plačujejo naročnine za vsak posamezni telefon, pri lastni centrali le za hkratne govorne kanale
  • IP centreks vsebuje le nekaj osnovnih IP funkcionalnosti, lastna IP PBX centrala ima poleg osnovnih VOIP funkcionalnosti na volje ogromno naprednih funkcionalnosti: tarifirka, voicemail, snemanje pogovorov, IVR čakalna vrsta, odzivniki, povezava s CRM,...
  • Za delovanje telefonije preko IP PBX lastne centrale ni nujno potrebna širokopasovna internetna povezava - potrebna le pasovna širina za zagotovitev potrebnih govornih kanalov oziroma potrebnih hkratnih klicev. Pri IP cenktreksu vsak telefon zaseda eden govorni kanal in s tem je potreba po večji pasovni širini seveda logična.
  • Uvajanje uporabnikov - od proizvajalca in implementatorja IP hišne centrale pridobite navodila za uporabo z glavnimi funkcionalnostmi, možno tudi uvajanje uporabnikov.
  • Administrator telefonskega servisa ima na IP hišni centrali na voljo vmesnik za administracijo vseh klicnih nastavitev, vsak uporabnik ima svoj vmesnik za svojo številko - preusmeritve, voicemail, dosegljivost, posredovanje obvestil na email - večina nastavitev lahko upravlja tudi preko telefona. Pri IP centreksu so funkcije upravljanja in nadzora omejene.
  • Možnost redundantne internetne povezave za izboljšanje zanesljivosti delovanja
  • Enostaven prehod na drugega ponudnika, saj na lastno hišno centralo le povežete govorne kanale drugega operaterja.

 

Katere so prednosti IP centreks storitve v primerjav s hišno IP centralo (IP PBX)?

 

Odgovor:

Nizka cena vzpostavitve delovanja za nekaj uporabnikov - le mesečni najem IP telefonske storitve. Določeni ponudniki IP hišnih central nudijo možnost najema opreme, kar za stranko pomeni podoben finančni model.

 

Katere so prednosti analogne oziroma ISDN tehnologije v primerjavi z IP telefonijo?

 

 

Odgovor:

Jih ni.

 

Kaj je SoftPhone in katere funkcionalnosti prinaša?

 

 

Odgovor:

SoftPhone je programski telefon, ki ga lahko namestite na računalnik ali pametni telefon. Z uporabo SoftPhone-a dobite osnovne IP telefonske funkcije in tako lahko opravljate interne klice, prevezave, klic nabiralnika glasovne pošte,... Enostavno si lahko predstavljate, da vaš računalnik oziroma pametni telefon postane tudi IP telefon in z njim lahko vzpostavljate klice.

 

Kakšne so cene klicev s SoftPhone-om?

 

 

Odgovor:

Interni klici s sodelavci so brezplačni. Klice lahko vzpostavljate tudi izven vaše pisarne z vzpostavitvijo varne povezave do vaše centrale preko internetne povezave. Če gostujete nekje v tujini in imate dostop do interneta, lahko s pomočjo varne povezave vzpostavite klice tako vaših sodelavcev kot tudi vaših partnerjev v Sloveniji po internih precej cenejših tarifah.

 

Ali lahko ohranimo telefonske številke pri zamenjavi ponudnika?

 

 

Odgovor:

Telefonske številke seveda lahko ohranite. Prenesejo se k drugemu ponudniku. Od novega ponudnika lahko brezplačno dobite tudi dodatne številke.

 

Ali zamenjava ponudnika povzroči daljše prekinitve v delovanju telefonskih storitev?

 

 

Odgovor:

Ne. Če vam zamenjavo ponudnika izvedejo strokovnjaki z veliko izkušnjami, se le ta izvede brez prekinitev v delovanju.

 

 

Kaj je združena oziroma enotna komunikacija (UM- Unified messaging)?

 

 

Odgovor:

Možnost, da preko enega uporabniškega vmesnika komunicirate po vseh splošnih komunikacijskih kanalih, predstavlja prihodnost komunikacije znotraj in zunaj podjetja. Združena komunikacija vključuje komunikacijo v realnem času - hitro sporočanje preko klepeta, informacijo o prisotnosti uporabnika, glasovno komunikacijo (tudi IP telefonijo), mobilne povezave z možnostmi prevezave in dosegljivosti, zvokovno in video konferenco, fiksno mobilno konvergenco, deljenje zaslonskega pogleda, deljenje dokumentov in skupinsko urejanje v smislu interaktivnih tabel, kontrolo nad klici in glasovno prepoznavnostjo in komunikacijo v nerealnem času – telefonski odzivnik, elektronska pošta, kratka sporočila, faksiranje.

 

 

Ali poznamo več tehnologij združene komunikacije (UM- Unified messaging)?

 

 

Odgovor:

Da, obstaja več različnih tehnologij, ki ponujajo združeno komunikacijo.

Najbolj napredni sistem je Microsoft Lync, ki se popolnoma integrira v vaše Microsoft okolje. Lync uporabniški vmesnik predstavlja Microsoftovo rešitev združevanja komunikacij. Poleg vseh klasičnih načinov komuniciranja (elektronska pošta, hitro sporočanje, spletne konference, prisotnost uporabnika, glasovni odzivnik, opravljanje in dokumentiranje klicev) Lync vključuje tudi komunikacijo preko Skypa.

Lync lahko uporabljate na vseh večjih operacijskih sistemih, vključujoč mobilne operacijske sisteme, s čimer vam je omogočena komunikacija ne glede na vašo lokacijo. Enostavnost uporabe vmesnika se izkazuje za edinstveno uporabniško izkušnjo. Več o tej platformi si lahko preberete tukaj.

Druga napredna tehnologija je 3CX. Tudi ta se delno integrira v vaše Microsoft okolje, vendar ima ta lahko druge prednosti za vas. Preko uporabniškega vmesnika 3CX lahko enotno upravljate z naslednjimi komunikacijskimi kanali in orodji: faksiranje, glasovni odzivnik, spletne konference, hitro sporočanje preko klepeta. Med drugim omogoča tudi informacije o prisotnosti uporabnika za lažjo vzpostavitev komuniciranja in v izogib čakanju ali nepotrebnemu prevezovanju klicev. Tehnologija 3CX ima že veliko aplikativnih rešitev kot so klicni center, hotelske rešitve,...

Več o tem si lahko preberete tukaj. Svetujem vas, da se posvetujete z našimi strokovnjaki, saj gre za napredne sisteme, ki potrebujejo temeljito preučitev pred implementaciji. Najpomembneje je seveda to, da se za vas izbere najbolj optimalna rešitev. Kontaktirajte nas.

 

Kakšna je razlika med združeno komunikacija (UM- Unified messaging) in ostalimi rešitvami IP centrale?

 

 

Odgovor:

Združena komunikacije vam nudi vse v enem: hitro sporočanje preko klepeta, informacijo o prisotnosti uporabnika, glasovno komunikacijo (tudi IP telefonijo), mobilne povezave z možnostmi prevezave in dosegljivosti, zvokovno in video konferenco, fiksno mobilno konvergenco, deljenje zaslonskega pogleda, deljenje dokumentov in skupinsko urejanje v smislu interaktivnih tabel, kontrolo nad klici in glasovno prepoznavnostjo in komunikacijo v nerealnem času – telefonski odzivnik, elektronska pošta, kratka sporočila, faksiranje. Cena sistemov združenih komunikacij je višja.

Rešitve IP PBX vam pa na napreden način rešujejo predvsem govorne storitve, omogočajo govorne konferenčne zveze, omogočajo enostavno kontrolo statusa uporabnikov,... Prav tako vam omogočajo mobilnost uporabnikov, vendar na drugačen način. Predvsem je razlika v enotnem načinu dostopa do vseh teh funkcionalnosti, določene funkcionalnosti so na voljo seveda samo v sistemih združenih komunikacij. Cena IP PBX rešitev je nižja.

 

 

Srednje veliko podjetje

Direktor

V našem podjetju smo uvedli IP telefonijo pred letom in pol.

Stroške telefonije smo znižali za 50%, pridobili smo tudi dodatne funkcionalnosti, brez katerih si več ne predstavljamo naših poslovnih procesov.

Preberi več.

Manjše podjetje

Direktor

Kupili smo mikro ekonomično IP centralo, uvedli smo klic z najavo in naše stranke si lahko direktno izberejo na centrali interno številko želene osebe v podjetju.

Pri tem smo znižali telefonske stroške za 40%, investicija bo izplačana v 2 letih.

Preberi več.

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov?

Uporabite naš kalkulator prihrankov in prihranite v enostavnih 3 korakih.

Zamenjaj ponudnika.

Veliko podjetje

Direktor

Vzrok za uvedbo IP telefonije v našem podjetju lahko pripišemo stroškovni optimizaciji, saj smo nemudoma prihranili 25% kljub operativnemu lizingu za celoten projekt.

Po pretečenem lizingu (3 leta) bomo prihranki okoli 75%.

Preberi več