FacebookTwitter

Funkcionalna nadgradnja

IP oziroma internetna telefonija vam nudi veliko naprednih fukcionalnosti, ki bodo vaše poslovanje poenostavile, vašim strankam pa omogočile enostavnejšo in bolj učinkovito komunikacijoNe zgubljajte vaših dragocenih strank in jim dajte možnost, da vam glasovno sporočilo pustijo v vašem nabiralniku ali pa bodite obveščeni o zgrešenih klicih ali v za ta namen pripravljenem spletnem vmesniku ali po epošti.

 

Za vas smo zbrali nekaj funkcionalnosti, ki jih brez težav premore IP PBX centrala:

 

  • Glasovna pošta (»voicemail« oziroma glasovna tajnica)
  • Zgodovina klicev, pregled zgodovine klicev preko grafičnega vmesnika
  • Hitro izbiranje klicočih, pregled zasedenosti internih številk, prevezava klicev
  • Poziv na več telefonov (sledilne skupine uporabnikov), preusmeritve (pogojne, brezpogojne,…)
  • Čakalna vrsta, glasba na čakanju
  • Klicne police za uporabnike, pravila za sledenje klicev
  • Možna integracija s CRM sistemom in razširitev v CRM klicni center

 

Dodatne napredne funkcionalnosti:

 

  • Osnovni servis za statistiko klicev po klicnih mestih (tarifirka)
  • IVR – čakalna vrsta, digitalni odzivnik
  • Faks strežnik, faks na e-pošto
  • Konferenčna zveza
  • Nočni/dnevni/praznični način delovanja (časovne prednastavitve delovanja vaše centrale)
  • Click to dial (TAPI) – upravljanje klicev iz računalnika
  • Interni imenik

 

Napredni konferenčni sistem:

 

Napredni IP konferenčni sistem z IP PBX centralo, ki omogoča upravljavcu preko enostavnega vmesnika ustvarjat konferenčne prostore, povabiti udeležence, nadzorovati sam potek konference in tudi same udeležence.

Omenjena rešitev je namenjena tako za podjetja, ki potrebujejo do 10 hkratnih udeležencev konference kot tudi za podjetja, ki potrebujejo večje število hkratnih udeležencev.

IP konferenčni sistem z naslednjimi funkcionalnosti upravljanja konferenc preko spletnega vmesnika:

  • Dodajanje konferenc, brisanje – celotno upravljanje
  • Upravljanje moderatorjev, udeležencev ter dostopov do konference
  • Dodajanje uvodnega sporočila
  • Možnost snemanja
  • Možnost funkcionalnosti »samo poslušanje udeležencev«
  • Določitev začetnega in končnega časa konference
  • Možnost ponavljajočih konferenc
  • Utišanje in vklop zvoka udeležencev
  • Možnost odstranitve udeležencev
  • IP PBX, povezava na govorne kanale

Povabila udeležencem: po e-pošti, možnost klica udeleženca preko spletnega vmesnika

 

Preverite rešitve za vaše podjetje. Cenovno ugodne in optimalne rešitve za mala in velika podjetja.

 

Vas zanimajo tudi prihranki, ki jih dosežete kljub funkcionalni nadgradnji? Sledite povezavi in zvedeli boste, na kakšne način boste prihranili kljub funkcionalni nadgradnji?

 

 

Klicni center, tarifirka, CRM posebno rubriko

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov?

Uporabite naš kalkulator prihrankov in prihranite v enostavnih 3 korakih.

Zamenjaj ponudnika.

Inovativno manjše podjetje

Odločitev o nakupu lastne IP centrale je bila sprejeta zaradi funkcionalnosti, ki smo jih želeli tudi v povezavi z našim CRM sistemom.

Preberi več.