FacebookTwitter

Optimizacija stroškov telefonije v hotelu

Naš hotel ima 300 sob in v vsaki sobi mora biti zaradi zagotavljanja standardizirane kvalitete tudi telefon. Naročnine za 300 telefonov in 300 številk so bile izredno visoke, zato smo se odločili, da optimiziramo stroške telefonije.

Pri najemu ali ISDN ali analogne telefonije se plačujejo naročnine ločeno za vsak priključek in za vsako številko. Preučili smo ponudbo na trgu tako pri vseh ponudnikih telefonije kot tudi rešitve z lastno IP centralo. Tudi pri najemu IP centreks rešitve je potrebno operaterju plačevati naročnino za vsak ločen telefon, čeprav le ta ni v rabi. V primeru lastne IP PBX centrale pa se operaterju plačujejo le naročnine za hkratne govorne povezave, katerih v našem podjetju seveda ni veliko, saj se večina telefonov ne uporablja.

Analiza stroškov telefonije je pokazala, da kljub investiciji, ki smo jo razdelili na 3 leta z operativnim lizingom, mesečno prihranimo že v obdobju odplačevanja lizinga okoli 17%, po odplačilu lizinga (po 3 letih) pa bodo prihranki okoli 76%. Ob tem smo seveda posodobili celotno telefonija, dodali napredno tariferko, s pomočjo katere našim gostom na enostaven način preračunamo stroške klicev ter jim seveda izdamo račun v naši ERP aplikaciji, ki je s tarifirko povezana. Standardne IP telefonske funkcionalnosti so v veliko pomoč tudi našim zaposlenim.

IT manager.

Kalkulator prihrankov

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov?

Uporabite naš kalkulator prihrankov in prihranitev v enostavnih 3 korakih.

Lahko nas tudi pokličete na 01 560 47 03