FacebookTwitter

Optimizacija stroškov v klicnem centru

Ukvarjamo se s prodajo plina in kot glavni prodajni kanal uporabljamo klicni center. Odločitev o nakup lastne IP centrale je bila sprejeta zaradi funkcionalnosti, ki smo jih želeli oziroma, katere so nam olajšale delovne procese ali izboljšale produktivnost.

Na prvi pogled je bila najbolj enostavna in najcenejša rešitev najem IP centreks storitev pri enem izmed naših operaterjev. Seveda smo preverili vse in naših želenih funkcionalnosti nismo našli pri nobenem. Odločili smo se za nakup oziroma najem IP PBX centrale, ki nam je omogočila večstopenjsko čakalno vrsto z najavo, določitev delovnega časa, določitev prazničnega in nočnega delovanje, povezavo z našim CRM sistemom, kjer naši klicatelji kličejo direktno s pomočjo SoftPhone-ov iz CRM baze.

Kljub investiciji oziroma najemu (operativni lizing) se je na koncu pokazalo, da smo s to rešitvijo prihranili. Cena naročnin govornih kanalov je nižja kot naročnine na posamezne IP telefone. Kljub investiciji dosegamo 20% prihranke, ko pa bo operativni lizing plačan, bodo prihranki okoli 70%.

Direktor.

 

Kalkulator prihrankov

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov? Uporabite naš kalkulator prihrankov.