FacebookTwitter

VOIP funkcionalnosti

 

IP oziroma internetna telefonija vam nudi veliko naprednih fukcionalnosti, ki bodo vaše poslovanje poenostavile, vašim strankam pa omogočile enostavnejšo in bolj učinkovito komunikacijo. Ne zgubljajte vaših dragocenih strank in jim dajte možnost, da vam glasovno sporočilo pustijo v vašem nabiralniku ali pa bodite obveščeni o zgrešenih klicih ali v za ta namen pripravljenem spletnem vmesniku ali po epošti.

Za vas smo zbrali nekaj funkcionalnosti, ki jih brez težav premore IP PBX centrala:

 

  • Glasovna pošta (»voicemail« oziroma glasovna tajnica)
  • Zgodovina klicev, pregled zgodovine klicev preko grafičnega vmesnika
  • Hitro izbiranje klicočih, pregled zasedenosti internih številk, prevezava klicev
  • Poziv na več telefonov (sledilne skupine uporabnikov), preusmeritve (pogojne, brezpogojne,…)
  • Čakalna vrsta, glasba na čakanju
  • Klicne police za uporabnike, pravila za sledenje klicev
  • Možna integracija s CRM sistemom in razširitev v CRM klicni center

Dodatne napredne funkcionalnosti:

 

  • Osnovni servis za statistiko klicev po klicnih mestih (tarifirka)
  • IVR – čakalna vrsta, digitalni odzivnik
  • Faks strežnik, faks na e-pošto
  • Konferenčna zveza
  • Nočni/dnevni/praznični način delovanja (časovne prednastavitve delovanja vaše centrale)
  • Click to dial (TAPI) – upravljanje klicev iz računalnika
  • Interni imenik

 

Napredni konferenčni sistem

 

Napredni IP konferenčni sistem z IP PBX centralo, ki omogoča upravljavcu preko enostavnega vmesnika ustvarjat konferenčne prostore, povabiti udeležence, nadzorovati sam potek konference in tudi same udeležence.

 

Več o naprednih VOIP funkcionalnostih in možnosti funkcionalne nadgradnje vaših telefonskih storitev si lahko preberete tukaj

Preberi več o funkcionalni nadgradnji.

Več o rešitvah si lahko preberete tukaj.

Preberi več o rešitvah.

Če želite izvedeti, koliko bi kljub funkcionalni nadgradnji prihranili, uporabite naš kalkulator prihrankov.

Kalkulator prihrankov.