FacebookTwitter

Znižaj stroške telefonije

 

Z našo pomočjo lahko znižate stroške tako fiksne kot tudi mobilne telefonije. S pomočjo naših naprednih kalkulatorjev vam pripravimo kalkulacijo najbolj optimalne rešitve za vaše podjetje. S skupno optimizacijo stroškov tako fiksne kot tudi mobilne telefonije so lahko prihranki še večji.

 

Znižajte telefonske stroške poslovanja z uvedbo IP telefonije od 30 do kar 70% . Prihranki bodo doseženi nemudoma in s pomočjo VOIP funkcionalnosti boste optimizirali vaše delovne procese ter povečali dodano vrednost.

Za začetek smo za vas strnili razloge za vaše prihranke pri telefonskih storitvah. Svetujemo vam, da jih preberete, saj boste na ta način spoznali, kako boste znižali vaše telefonske stroške. Če vas ti razlogi ne zanimajo in bi radi le spoznali, kako lahko v 3 korakih znižate vaše stroške telefonije, kliknite tukaj.

 

Na kakšen način enostavno dosežete velike prihranke?

 

  • nižje naročnine

Že pri najemu IP centrex storitve so naročnine nižje kot pri najemu starega ISDN ali analognega telefonskega priključka.

V primeru lastne IP PBX centrale so naročnine precej nižje, saj operaterju plačujete le za količino hkratnih govornih kanalov. Torej na primer, če vas je v podjetju 30 telefonskih uporabnikov, potrebujete v povprečju le 1/5 hkratnih govornih vez, saj uporabniki ne koristijo telefon nenehno. To v tem primeru pomeni, da operaterju plačate le naročnino za 6 govornih kanalov, kar je občutno manj kot naročnine za 30 uporabnikov.

 

  • nižja cena domačih in tujih klicev

Cene IP klicev so pri večino operaterjih nižje kot za ISDN ali analogne klice. Prihranki na klicih so v povprečju nižje za 50%, še precej večji prihranki se dosegajo pri klicih v tuje države.

 

  • brezplačni interni klici

IP interni klic sodelavcev je brezplačen. To v vsakem primeru drži v primeru, da imate v vašem podjetju lastno IP PBX centralo, večina operaterjev vam to omogoči tudi pri najemu IP Centrex storitve.

 

  • brezplačni klici na telefonskega številke vašega operaterja

Večina operaterjev stranki nudi brezplačne klice na številke njihovega omrežja. Zaradi tega dejstva so lahko prihranki prav tako različno visoki, seveda odvisno od same narave dela in strank.

Bodite pozorni, saj vsi operaterji tega ne nudijo svojim strankam.

 

  • sekundni obračunski interval v primerjavi s minutnim

Velike prihranke dosežete lahko tudi zaradi spremenjenega obračunskega intervala.

Določeni operaterji vam nudijo sekundni obračunski interval in ta je seveda najbolj optimalen za vas. Zakaj?

V primeru nekaj sekundnega pogovora bo cena ISDN ali analognega klica obračunana z obračunskim intervalom 1 minuta. To pomeni, da boste za ta klic plačali po ceniku za 1 minuto pogovora. IP klic pa je lahko obračunan na podlagi točno porabljenih sekund, kar pri določeni naravi dela (klicni center) prinaša občutne prihranke.

Bodite pozorni pri izbiri operaterja, saj vsi ne omogočajo sekundnega intervala za IP klic.

 

  • oddaljene pisarne

Vaše oddaljene pisarne lahko povežete v skupno omrežje in klici se izvajajo brezplačno. Ta oddaljena pisarna je lahko tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Predstavljajte si primer, da imate pisarno v Srbiji. Klici med državama so precej dragi in vaša interna govorna  komunikacija je pogoj za dobro vodenje oddaljene pisarne. S pomočjo IP PBX centrale lahko ti lokaciji povežete in izvajajo se interni brezplačni klici. Še več, iz oddaljene pisarne v Srbiji lahko izvajate klice v Slovenijo po ceniku za interne klice - kot bi sedeli in klicali iz glavne enote v Sloveniji.

 

  • oddaljeni uporabniki, pametni telefoniji

Vaši zaposleni na službeni poti v tujini ali doma lahko na pametnem telefonu, tablici ali računalniku s pisarno komunicirajo brezplačno. Prav tako lahko na primer iz oddaljene lokacije kličejo v ostala slovenska omrežja po lokalnih cenah - kot bi sedeli na svoji delovni mizi in koristili svoj telefon. Za to je potrebna le povezava do interneta, s pomočjo katere se lahko pametni telefon, tablica ali računalnik na varen način poveže do vaše lastne IP PBX centrale.

 

  • brezplačni klici med fiksnimi in mobilnimi številkami

Pri pravi izbiri operaterja in z našimi rešitvami boste deležni brezplačnih klicev med vsemi številkami oziroma napravami v podjetju:

  • brezplačni klici med fiksnimi telefoni
  • brezplačni klici med mobilnimi telefoni
  • brezplačni klici med fiksnimi in mobilnimi telefoni

Poleg tega boste z našimi naprednimi hišnimi centralami deležni funkcionalnosti dosegljivosti na obeh napravah (fiksni telefon boste lahko prevzemali na mobilnem telefonu).

 

 

 Če želite prihraniti tudi vi, sledite povezavi.

 

 

Srednje veliko podjetje

Direktor

V našem podjetju smo uvedli IP telefonijo pred letom in pol.

Stroške telefonije smo znižali za 50%, pridobili smo tudi dodatne funkcionalnosti, brez katerih si več ne predstavljamo naših poslovnih procesov.

Preberi več.

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov?

Uporabite naš kalkulator prihrankov in prihranite v enostavnih 3 korakih.

Zamenjaj ponudnika.