Klicni center
Povežite vaš klicni center s CRM informacijskih sistemom:
- prepoznajte vaše stranke, preglejte vse predhodne zaznamke ter komunikacijo pred vzpostavitvijo govorne komunikacije.
- takoj imate na voljo vse povezane dokumente (Document Management) s stranko ter pretekla opravila, nastavite opomnike za prihodnje aktivnosti s stranko ter z njo povezane dokumente
- s prilagojenimi formami lahko izvajate ankete ter ostale vrste vprašalnikov.
- kličite vaše stranke direktno iz CRM baze, ki jo predhodno lahko polnite s pomočjo XLS uvozov.
- v živo beležite vse zaznamke klicoče stranke ter izvajate predhodno kreirane anketne vprašalnike.
- pregledujte reporte (klici, delovna mesta, finančni reporti)
CRM sistem je del celotnega informacijskega sistema Infomaster (ERP), ki vključuje naslednje module:
- CRM
- DM
- e-trgovina
- CMS (spletna stran)
- veliko dodatnih modulov, s pomočjo katerih se Infomaster prilagodi vašim potrebam – POPOLNOMA PRILAGODLJIV INFORMACIJSKI SISTEM
Pošljite povpraševanje