FacebookTwitter

Optimizacija telefonije v inovativnem manjšem podjetju

Naše podjetje izdeluje inovativne izdelke za pisarno in rekreacijo, te izdelke pa uspešno prodaja v celotni Evropi. Odločitev o nakupu lastne IP centrale je bila sprejeta zaradi funkcionalnosti, ki smo jih želeli v povezavi z našim CRM sistemom. Zavedamo se, da so naše stranke naše največje bogastvo in zato jim je potrebno nameniti zasluženo pozornost.

Ko naše stranke kličejo v podjetje, se le te opredelijo, ali potrebujejo servis ali jih zanimajo naši izdelki. Za to skrbi čakalna vrsta z najavo. Ob klicu naše obstoječe stranke se našim prodajnikom pokaže okno s ključnimi informacijami naše stranke. Na takšen način naši prodajniki stranke pozdravijo z njihovimi imeni in imajo že vse podatke o predhodnih nakupih oziroma komunikaciji.

Zavedamo se, da se je našim strankam prav tako potrebno oglasiti izven delovnega časa, med prazniku in jih tako obvestili o našem delovnem času ter jim dati možnosti posnetega sporočila, ki se nemudoma znajde v našem e-poštnem nabiralniku.

Z uvedbo IP telefonije in dodatnih funkcionalnosti smo spremenili tudi način podajanja zadolžitev ter kovanja idej. Glede na to, da se nam nenehno porajajo nove inovativne ideje, je te trenutke potrebno izkoristiti in te ideje oziroma napotke posneti. Vsi zaposleni koristimo glasovno pošte in v takih primerih se poslužujemo te storitve. Zaposlenim na takšen način redno posredujem naloge.

Implementacija IP telefonije v našem podjetju ni podražila stroškov telefonije, je pa naše poslovne procese optimizirala in prinesla veliko dodano vrednost v komunikaciji s strankami.

Direktor.

Kalkulator prihrankov

 

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov? Uporabite naš kalkulator prihrankov.