FacebookTwitter

Zanesljivost, upravljanje

 

 

Zanesljivost delovanja

 

Internetna povezava

 

Zanesljivost delovanja IP telefonije je v prvi vrsti odvisna od stabilnosti in pretočnosti internetne povezave. Delovanje IP telefonije je v veliki meri odvisno od internetne povezave. Razpoložljivost delovanja telefonske storitve se razlikuje od izbrane tehnologije: IP centreks ali hišna centrala.

V primeru izpada internetne povezave storitev IP cenktreks ni več na voljo niti za interne klice. To seveda ne drži v primeru lastne IP hišne centrale, ki še vedno opravlja interne klice. Še več. Hišna IP PBX centrala se lahko poveže tudi na dodatno rezervno internetno povezavo in izpada telefonskih storitev zaradi izpada primarne internetne povezave ni.

 

Podvojena strojna oprema poveča razpoložljivost na vsaj 99%

 

Zanesljivost delovanja oziroma razpoložljivost delovanja IP telefonskih storitev lahko dosežete z visokotehnološkimi rešitvami strežnikov v gručah. To vašemu podjetju omogoči visok nivo razpoložljivosti delovanja, kar pomeni, da je verjetnost izpada telefonske storitve zaradi strojne opreme minimalna. Ta način je seveda možen le v primeru lastne IP hišne centrale (IP PBX). Za vzpostavitev delovanja vašega IP PBX servisa v gručnem načinu potrebujete podvojeno strojno opremo. Podvojena strojna oprema drastično ne poveča stroška implementacije, saj lahko z izbiro podvojene "slabše" oziroma cenejše strojne opreme v gručnem načinu delovanja precej izboljšate nivo razpoložljivosti delovanja telefonske storitve na bližnjo vrednost 99%.

 

voip-cluster

 

V primeru izpada strojne opreme primarne IP PBX centrale nemudoma prevzame vse operacije sekundarna IP PBX centrala. Telefoni se ponovno registrirajo na sekundarno centralo, tako da je izpad telefonske storitve krajši od 1 minute. Vse baze, nastavitve, glasovna pošta, posnetki pogovorov se nahajajo tako na primarni kot tudi sekundarni centrali.

Strošek implementacije tega servisa ni velik, prinese pa izredno zanesljivo delovanje in replicira podatke na več podatkih nosilcev, tako da je verjetnost izgube podatkov minimalna.

 

 

 

 

Enostavno upravljanje

 

Uporabniško upravljanje nastavitev, pregled zgodovine klicev, prebiranje glasovne pošte

 

  • prebiranje in upravljanje glasovne pošte
  • pregled zgodovine klicev
  • nastavitve preusmeritev
  • nastavitve glasovne pošte in pošiljanja na email
  • nastavitev časa in zvoka zvonjenja
  • pomočnik ob odsotnosti

 

Administratorsko upravljanje nastavitev centrale

 

  • celotno upravljanje centrale in vseh njenih funkcionalnosti preko uporabniško prijaznega grafičnega vmesnika

 

Upravljanje klicev - uporabniki, klicni center, recepcija

 

S pomočjo spletnega uporabniškega vmesnika lahko uporabniki:

  • prevzemajo klice
  • preusmerjajo klice
  • upravljajo čakalne vrste, prevzemajo klice iz čakalne vrste
  • kličejo iz računalnika (click to dial)
  • klepetajo (interni chat)

 

Te funkcionalnosti so v veliki meri v pomoč receptorjem in uporabnikom klicnih centrov.

Direktor

Srednje veliko podjetje

V našem podjetju smo uvedli IP telefonijo pred letom in pol.

Stroške telefonije smo znižali za 50%, pridobili smo tudi dodatne funkcionalnosti, brez katerih si več ne predstavljamo naših poslovnih procesov.

Preberi več.

IT manager

Veliko podjetje

Vzrok za uvedbo IP telefonije v našem podjetju lahko pripišemo stroškovni optimizaciji, saj smo nemudoma prihranili 25% kljub operativnemu lizingu za celoten projekt.

Po pretečenem lizingu (3 leta) bomo prihranki okoli 75%.

Preberi več

Želite tudi vi prihraniti in doseči optimizacijo poslovnih procesov?

Uporabite naš kalkulator prihrankov in prihranite v enostavnih 3 korakih.

Zamenjaj ponudnika.