Poceni telefonija za vas

Primerjava IP centreks in IP PBX

 

Prednosti IP PBX sistema v primerjavi z IP centreks storitvami:

  • Pri IP Centreksu se plačujejo naročnine za vsak posamezni telefon, pri lastni centrali le za hkratne kanale – VELIKI PRIHRANKI
  • IP centreks vsebuje le nekaj osnovnih IP funkcionalnosti, lastna IP PBX centrala ima poleg osnovnih VOIP funkcionalnosti na volje ogromno naprednih funkcionalnosti: tarifirka, voicemail, snemanje pogovorov, IVR čakalna vrsta, odzivniki, povezava s CRM,…
  • Za delovanje telefonije preko IP PBX lastne centrale ni nujno potrebna širokopasovna internetna povezava – potrebna le pasovna širina za zagotovitev potrebnih govornih kanalov oziroma potrebnih hkratnih klicev. Pri IP cenktreksu vsak telefon zaseda eden govorni kanal in s tem je potreba po večji pasovni širini seveda logična.
  • Uvajanja uporabnikov – pripravimo navodila za uporabo z glavnimi funkcionalnostmi.
  • Administrator telefonskega servisa ima na IP hišni centrali na voljo vmesnik za administracijo vseh klicnih nastavitev, vsak uporabnik ima svoj vmesnik za svojo številko – preusmeritve, voicemail, dosegljivost, posredovanje obvestil na email – večina nastavitev lahko upravlja tudi preko telefona. Pri IP centreksu so funkcije upravljanja in nadzora omejene.
  • Možnost redundatne internetne povezave za izboljšanje zanesljivosti delovanja
  • Enostaven prehod na drugega ponudnika, saj na lastno hišno centralo le povežete govorne kanale drugega operaterja.

 

Prednosti IP centreks storitve v primerjav s hišno IP centralo (IP PBX):

  • nizka cena vzpostavitve delovanja za nekaj uporabnikov – le mesečni najem IP telefonske storitve